Performer NELLY

Grand Hang Out – Nelly

[Chorus: Nelly] I see you niggaz ain’t rentin and leasin these cars Frontin like you buy and buy and buy […]

Heart Of A Champion – Nelly

[Nelly exercising and breathing hard] [Nelly] C’mon, uhh, uhh I guess he’s back ‘urr derrty, S-T-L derby I’m like Magic […]

Dem Boyz – Nelly

Like ohh better get em back watch dem niggas back I hear dem boyz come’n derty Like ohh better get […]

In My Life – Nelly

[Ma$e] Yo, Turn the mic up I haven’t been in here in 5 years And keep the lights on We […]

Another One – Nelly

(This, is, Derty E-N-T, Bassment Beat Productions) Uh, uh, uh, uh, uh, sing that shit! [Chorus: Nelly] Oh! You can […]

Boy – Nelly

[Chorus] Booooyyy [Repeat 4X] [Nelly] oh oh oh oh oh oh So you the kang boy how could this be […]

Getcha Getcha – Nelly

(HO!) (HEY!) [Chorus] See the band played on (Getcha, getcha, getcha, I better getcha) And they was singin my song […]

Pimp Juice – Nelly

One pound for the hoe, that’s all we need baby Just one for the hoes.. c’mon [Chorus] Pimp juice – […]

Dilemma – Nelly

Nelly, I love you, I do Need you No matter what I do All I think about is you Even […]

#1 (Wally Remix) – Nelly

[*scratched*] “Rising to the top” “Number one” [Intro – Nelly] {*w/ ad-libs*} Oh let’s go! Derrty ENT! Nigga, we all […]

Paradise – Nelly

Thats what she said to me She said (paradise) Thats what she said it would be Cuz she, the finest […]

My Place – Nelly

I used to pride myself on being the other man But now it’s flipped and I don’t want u with […]

Utha Side – Nelly

I said you don’t really wanna go, I can tell But I’m gone take you anyway what the hell So […]

Over And Over – Nelly

Cause its all in my head I think about it over and over again And I can’t keep picturing you […]

King’s Highway – Nelly

Ugh Yeah You should really turn this up Natural Bridge and King’s Highway as loud as possible (that’s what I’m […]

Tilt Ya Head Back – Nelly

Yeah, that’s tight (uh) Check it, drop the drum right (hmmm..yeah) Put some horns in it..woo! (that’s right) Do it […]

River Don’t Runnin – Nelly

[Stephen Marley] Yeah! Yeahhhh, yeah! Yeah, right down, right down Light on, heh, right down [Chorus: Nelly] + (S. Marley) […]

Down In Da Water – Nelly

[Nelly] Ohh, uhh, uhh, uhh Diamond and heavy metal rocker, eight-tray hopper +Silkk+ headliner, ain’t No Limit to how I […]

Batter Up – Nelly

Welcome ladies and gentlemen This is Mark… oh-Who-gives-a-fuck from ’93 TV This is my co-host, Bob Buttafuoco (Hey hey guys) […]

St. Louie – Nelly

Mmmmm you can find me in St. Louie Where the gun play ring all day (nanana) Some got jobs and […]

Lovin Me – Nelly

And I picked up the mic and put the drugs down Now I’m tryin to do some things that’ll make […]

Splurge – Nelly

You see the magazines and Me on your TV screens and You think you know me but you really dont […]

Country Grammar – Nelly

Hmmmmm I’m goin down down baby, yo’ street in a Range Rover (c’mon) Street sweeper baby, cocked ready to let […]

Work It – Nelly

Baby Show Something Don’t say nothing (Don’t you say a word) I just want to See you work it (Come […]

Luven Me – Nelly

And I picked up the mic and put the drugs down Now I’m tryin to do some things that’ll make […]

On The Grind – Nelly

Nel my dirty Jacob Yea Come on [Hook] [Nelly] Now if you gonna ride Get inside lets roll If you […]

Страница 1 из 212