Performer REDMAN

Da Bullshit – Redman

Ic-Don motherfucker Da bullshit Funk Doc motherfucker Push whips motherfucker Na, na chill out who got the weed in this […]

Creepin’ – Redman

Verse One: To my, no good niggaz, and my, no good bitches Sorry if I left somebody leavin out with […]

Case Closed – Redman

(huh, hah, hah, hah, HAHHAH, hah) Nineteen ninety-six (hah, come on!) Coming with the sickedest motherfuckers in the perimeter (huh, […]

D. O. G. S. – Redman

Tokin on my indo.. Smokin on a indo.. Lookin through your window.. (chi-chi, blaow!) Doin what I win doe, ha […]

Rockafella – Redman

Aiyyo-yo-yo-yo you better pass it Aiyyo check this out We coming to you live from that BOMB Chocolate City my […]

Rockafella – Redman

Aiyyo-yo-yo-yo you better pass it Aiyyo check this out We coming to you live from that BOMB Chocolate City my […]

Dat Bitch – Redman

Album: Malpractice Song: Dat Bitch Typed by: polikolo Yo.. (Fuck that nigga, look at her toes) Yo! (You know you […]

Dr. Trevis – Redman

[Dr. Trevis] OK Redman, on the count of three I want you to completely forget how you did the first […]

On Fire – Redman

Hahha Now everytime I grab the mic I always start shit up Sharper than your double-edger, watch me cough shit […]

Da Ill Out – Redman

Yo Reggie, I’mout [Jamal] T-ree F Squad Muddy Waters Don’t get it twisted… nigga [Redman] Aiyyo everybody in this motherfucker […]

What U Lookin’ 4 – Redman

Who dat wit skull tattooes and his nose runny It’s me, that funky MC, the Rrr-ah E Indubitably, I’m Jersey […]

Da Da DaHHH – Redman

Yo, I gotta back ache, stomach ache, diahrea, vomiting Cold feet, runny nose, head ache, insomnia Cranky, moody, burpin’ while […]

Smash Sumthin’ – Redman

Here come the remaining beautiful people And for all of you who survive, we hope you enjoyed the ride 2002 […]

Jam 4 U – Redman

Yo, this is for motherfuckers — that talk that sellout shit “;I just want to jam for you”; (repeat 2X) […]

Rollin’ – Redman

That’s that shit though Get the motherfuckin Squad packed We got to pull these shoes out like carpet, word is […]

So Ruff – Redman

Do you feel that the blacks in your community are still mad at the racial situation? [Red] Yeah they still […]

Jersey Yo! – Redman

Once upon a time up in Jersey, Yo! Ha ha, I damn near had to wreck a hoe Yo, I […]

Iz He 4 Real – Redman

Hooooaa, haha haaaaaa (“;Iz he for real he can’t be”; — Rock, Leflah Leflour Eshkoshkah) yah word up Haha, hooooaa […]

Da Goodness – Redman

Yo, bless the steel, step out dressed to kill Spark the L, “;Whattup Doc?”; What the deal? Clock the squeal, […]

Green Island – Redman

My style’s rugged like Timberland When I clock lyric then women give me more love than Wimbledon My style flow […]

Green Island – Redman

My style’s rugged like Timberland When I clock lyric then women give me more love than Wimbledon My style flow […]

Da Bump – Redman

Original rude bwoy… on your scene Haha, ha ha ha! Everybody light your blunts, get your smoke on Hahah All […]

My Zone! – Redman

Crackers, crackers Niggaz, Niggaz (This is a test of the emergency smokecast system) Crackers, crackers Niggaz, niggaz Fuckers, fuckers (This […]

WKYA (Drop) – Redman

This is DJ Sayyyy WHAT?! on this motherfucker Comin at you live on WKYA Radio from the Brick City The […]

Enjoy Da Ride – Redman

Yo, I know the streets is watchin’ Dirty date niggas caught blockin’ or glockin’ Waitin’ for my down four street […]

Bobyahed2dis – Redman

And I say… right about now you are rockin with the best! Can I get a hit? *inhale* *coughing* Thank […]

Well All Rite Cha – Redman

Hydro… indo… (buddha!) Hah… cocoa… yo, ya-ya-yo! I need some brown weed (lady) all day I need some brown weed […]

Welcome (Interlude) – Redman

At 1-800-DIKINYABOOTY [Redman] Welcome That’s 1-800-dick-in-ya-boo-tay!! [Redman] Welcome *ringing phone is answered* Aiyyo this is Mad Duke callin from Da […]

Uh-Huh – Redman

Yo, now first of all I’m a kid about money Talkin hot bid’ness and my paper work, runnin Doc an’ […]

Real Niggaz – Redman

Yeah, now, now is you motherfuckers ready for this? (c’mon) Do you really think you ready for this? (c’mon) Do […]

Doggz II – Redman

[Redman] Yo, *Barks* Yeah Yeah, yo, yo “;Where my dogs at”; – DMX sample (throughout Redman talking) (Verse 1) Who […]

Smoke Buddha – Redman

Aiyyo, I got a slight problem I smoke weed too much Knees buckle the – uck up when I’m splittin […]

Down South Funk – Redman

All the way to motherfuckin Georgia To Tennessee To motherfuckin Texas To North motherfuckin Carolina Yeah, South fuckin Carolina Yeah, […]

Cosmic Slop – Redman

Yeah, bout to fly that knot Redman, Keith Murray, Erick Sermon with the, Cosmic Slop And we all pack glocks […]

Whateva Man – Redman

[E Dub] Microphone check one two Aiyyo, you ready to get down man? [Red] Yo, whateva man [E Dub] You […]

J. U. M. P. – Redman

This is the story.. of pro-zen-xanthrapus Pro-zen-ganthrapus.. Funky monkey.. nasty monkey.. gangster monkey.. [Redman] Yo yo, yo, yo.. watch out!! […]

Beet Drop – Redman

Let me clear my throat! Kick it over here Baby Pop! And all the fly skimmers.. Feel the Beet.. mmmm […]